Naruto-Ninja Live

Forum stworzone przez Pr0 Shinobiego i Densuia


#1 2011-05-07 19:20:04

 Pr0 Shinobi

Sennin

4664284
Skąd: Ostróda
Zarejestrowany: 2011-04-20
Posty: 63
Punktów :   
Kekkei Genkai: EMS,Mokuton
Przeklęta Pieczęć: CS Nieba

Kikiou

Poziom Pierwszy

Możemy umieścić jedego robaka na wrogu jako pluskwę. ,,Uszkodzone'' insekty regenerują się po 3 postach(naszych). Nasze insekty stają się jadowite.

Aktywacja tego poziomu kosztuje 1000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze kosztuje 500 chakry

Poziom Drugi

Po aktywowaniu tego poziomu jesteśmy odporni na Genjutsu, a robaki potrafią zniwelować truciznę w naszym ciele. Jeśli wyślemy robaki na przeciwnika potrafią one absorbować 100/1 robaczek jego chakry na turę.

Aktywacja tego poziomu kosztuje 3.000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze kosztuje 1.000 chakry

Poziom Trzeci

Owady poruszają się błyskawicznie i są niezwykle odporne na ataki. Są nam całkowicie posłuszne, a ataki takie jak Chidori/Rasengan zostają zaabsorbowane przez insekty. Chakra przeciwnika może być wyssysana z prędkością samehady(w czasie wyssysania przeciwnik nie może wykonywać jutsu). Robaki potrafią wyczuwać chakrę oraz jej ilość. Możemy zrobić ścianę, przez którą nie przejdzie nic.

Aktywacja tego poziomu kosztuje 8.000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze kosztuje 3.000 chakry

Poziom Czwarty

Wchodzimy w pełną symbiozę z insektami, w której obie strony uzyskują wyłącznie korzyści. Panujemy nad każdym typem robaka jaki można spotkać oraz potrafimy widzieć i czuć to co one. Nasza inteligencja wzrasta(powielona przez robaki), a ataki psychiczne nie są w stanie nic na nas zdziałać.

Aktywacja tego poziomu kosztuje 15.000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze kosztuje 0 chakry


Jutsu Kikiou


Poziom 1

Fujin Konchuu no Jutsu
http://img217.imageshack.us/img217/9729/fujinkonchuunojutsuxy5.png
Pozostawiamy na przeciwniku robaka płci żeńskiej. Gdy chce się go odnaleźć wysyłamy robaka płci męskiej który znajdzie go na 100%.


Konchuu Sekkou
http://i38.tinypic.com/280us01.png
Technika zwiadowcza. Wysyłany jest mały, praktycznie niezauważalny robaczek do sprawdzenia terenu. Przekazuje nam wszystko co zobaczy. Np: wnętrze jakiegoś pomieszczenia itd.


Kikaichuu no Jutsu
http://img176.imageshack.us/img176/6365/kikaichuunojutsucm6.jpg
Podstawowa technika tego klanu. Robaki wychodzą z ciała wykonawcy i są mu posłuszne. Technika używana by zacząć dalsze działania.

Kikai Kawarimi no Jutsu

Gdy przeciwnik nas złapie, lub będzie chciał nas zaatakować kunaiem zmieniamy się w chmarę robaków, a sami się ukrywamy kilka metrów dalej.
ch:1000

Mushi Yose no Jutsu
http://i30.tinypic.com/4fdox.jpg
Opis: Odrazu po narodzeniu każdy członek klanu Aburame zostaje złożony w ofierze robakom , które żywią się jego chakrą w zamian za pomoc w walce. Dzięki temu jutsu możemy sterować pewną ilością robali. Zależnie od ilości umieszczonych robaków na ciele przeciwnika traci 10 chakry od jednego robaka co turę.
Genin - 1.000 robaków
Chunin - 2.500 robaków
Jounin - 5.000 robaków
S. Jounin - 10.000 robaków
Anbu/Missing-nin - 20.000 robaków
Sannin - 25.000 robaków
L. Sannin - 500.000 robaków
Kage - 1.000.000 robaków



Poziom 2

Mushi Kabe no Jutsu
http://img155.imageshack.us/img155/2791/mushikabenojutsubw4.jpg
Jedno z lepszych Jutsu tego klanu. Wszystkie robaki wychodziły z ciała i skupiały się w jednym miejscu tworząc jakby okrągłą barierę. Każdy kto dotknął bariery od razu był atakowany przez robaki.


Konchuu Hei
http://i33.tinypic.com/23jse1x.png
Ściana z robaków która ma bronić przed atakami. Wytrzymałość i wielkość zależy od tego, ile użytkownik włoży w to Chakry.
Chakra: 500-10.000(za 10k zatrzyma każdy atak Taijutsu i Słabe Nin)


Konchuu Gaijo Doku
http://img341.imageshack.us/img341/5249/konchuugaijodokuju1.png
Wprowadzamy swoje robaki do ciała np. sojusznika aby wyssały z niego truciznę lub jad. Im lepsze są zdolności użytkownika techniki typ lepsza skuteczność.


Ushiro Ishuu
http://img222.imageshack.us/img222/4496/ushiroishuupl8.png
Ruch typowo taktyczny, którym można złapać przeciwnika w pułapkę. Polega na zgromadzeniu za nieświadomym niczego przeciwnikiem chmary robaków gotowych do ataku. Całe zajście może trwać od 2-4 tur, zważając na małą prędkość przemieszczania się robaków. Ta technika nie jest absorbująca więc można robić inne rzeczy podczas pochodu robaków.


Soshaku no Jutsu
http://img136.imageshack.us/img136/3082/soshakunojutsuwm4.jpg
Chakra: 0
Technika ofensywna klanu Aburame. Robaki obłażą całe ciało przeciwnika. Zaczynają go kąsać. Jest to dość bolesne.


Mushi Bushin no Jutsu
http://img183.imageshack.us/img183/872/mushibunshinnojutsuvw2.jpg
Chakra: 500/1
Klon stworzony z robaków. Może normalnie atakować lecz trafiony zmienia się spowrotem w robaki.

Poziom 3

Hijutsu: Mushi Dama
http://img410.imageshack.us/img410/2442/mushidamagd5.jpg
Mushi Dama jest to jedna z sekretnych technik klanu Aburame. Użytkownik używając robaków w swoim ciele, rozprasza je na dość szeroki obszar które otaczają cel. Robaki otaczają przeciwnika po czym zasiadają na nim uniemożliwiając mu jakikolwiek ruch, dodatkowo gryzą wroga wysysając mu chakrę. Jedynie dobrze wyszkoleni Shinobi mogą wydostać się z tej techniki.



Jinteki Mayu no Jutsu
http://img141.imageshack.us/img141/2687/humancocoontechniquebmp.th.jpg
Użytkownik wytwarza kokon wokół siebie, dzięki czemu jest zdolny szpiegować bądź ukryć sie przed wrogiem. Można też używać kokonu jako śpiwora.




Kikaichuu: Kaiten
http://i46.tinypic.com/2q1ctjn.png
Owady użytkownika atakują wroga latając w kółko, co może zmylić przeciwnika, że owady są tam gdzie ich naprawdę nie ma.


Kikaichuu Arare
http://img167.imageshack.us/img167/972/kikaichuuarareta9.jpg
Najlepsza technika klanu Aburame. Ze swojego ciała wysyłamy wszystkie robaki jakie posiadamy, które tworzą ogromną chmurę/kulę robaków. Gdy złapią przeciwnika, poziom Chakry wroga spada do zera. Jedynie Jinchuuriki są w stanie przetrwać tą technikę. Wielkość chmury robaków zależy na jakim poziomie jest członek klanu.


HiJutsu: Mushi Miyu
http://img218.imageshack.us/img218/5812/300pxsecrettechniqueins.th.png
Technika medytacji. Po zawiązaniu pieczęci kumuluje się nasza Chakra, a owady zaczynają się rozwijać. Udoskonalają się. Dzięki czemu mogą się uodpornić m.in na Shoton klanu Kouseki, bądź wysoką lub niską temperaturę. Jednak po zawiązaniu pieczęci użytkownik staje się bezbronny. Poza tym technika zabiera trochę czasu (2 tury)
ch:10.000


Poziom 4

Kikaichuu Gufuu
http://img297.imageshack.us/img297/8105/kikaichuugufuu.jpg
Opis:Użytkownik używa wszystkich robaków ze swojego ciało by zrobić wielkie robacze tornado. Wessanie do takiego czegoś kończy się szybkim spadkiem Chakry jak i kompletnym ''utonięciem'' w tych małych stworzonkach. ( wysysa 50% chakry na turę )
Chakra:20 000

Kikaichuu Shoku
http://img291.imageshack.us/img291/3925/kikaichuushoku.png
Opis:
Najpotężniejsza technika klanu Aburame.
Użytkownik wykorzystuje wszystkie robaki w swoim ciele.
Najpierw tworzy się robacza lawina ''wchłaniająca'' naszego wroga.
Potem jednym gestem ręki lawina zaczyna się kręcić w okół własnej osi, przeciwnik jest oczywiście w środku nie mogą uciec z tego huraganu.
W końcu robaki wbijają nieprzyjaciela w ziemię tworząc wielką elipsę.
Jest to jedna z nielicznych technik gdzie robaki nie wysysają Chakry, ale chmarą wbijają przeciwnika w grunt.
Chakra: 40.000



Maikuro konchuu
http://img693.imageshack.us/img693/2231/14890488.png
Technika klanu Aburame polegająca na przesłaniu przez kontakt fizyczny na przeciwnika mikroskopijnych robaków które niszczą komórki wroga, technika prowadzi do utraty kontroli nad trafioną częścią ciała, i rozprzestrzenia się na całe ciało. Tylko User może wyssać robaki z ciała trafionej osoby

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.avatar-potenga.pun.pl www.warr.pun.pl www.dangerousteam.pun.pl www.nogaonline.pun.pl www.bitwy-pokemon.pun.pl