Forum stworzone przez Pr0 Shinobiego i Densuia
Sennin
Rangi D
Mizu no Tatsumaki
Opis: Użytkownik tworzy małe tornado z wody, poruszające się z dużą prędkością. ktoś kto w nie wpadnie nie może formować żadnych pieczęci dopóki nie zostanie przez nie wyrzucony. Tornado utrzymuje się tylko kilka sekund.
ch:500
Taihoudan
Opis: Użytkownik przy mocnym wydechu wypuszcza z ust spory strumień wody o dość dużym ciśnieniu, co może odrzucić przeciwnika i spowodować jego bolesne uderzenie o jakiś twardy przedmiot (skała, drzewo).
ch:1000
Teppoudama
Opis: Technika podobna do Jutsu Endan (Katon), z tą różnicą, że w tym przypadku wypluwamy pocisk wodny zamiast ognistego.
ch:1000
Suigadan
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Jutsu polega na wytworzeniu wysuwających się z wody kolców (oczywiście stworzonych z wody), które poruszają się całkiem szybko w kierunku najbliższego celu. Musimy uważać, żeby nie stworzyć ich bliżej siebie niż przeciwnika, gdyż wtedy zaatakuje nas własna technika.
ch:100/1
Techniki o randze C
Daibakuryuu no Jutsu
Opis: Technika działa tylko w środowisku wodnym (na wodzie lub w wodzie) ! Technika jest tym skuteczniejsza, im głębszy jest akwen wodny, na którym została użyta. Polega ona na wytworzeniu dużego wiru wodnego, który wciąga wszystko, co jest w jego zasięgu i ściąga to na samo dno. Jeśli akurat woda będzie wystarczająco głęboka przeciwnik może udusić się wciągnięty w wodną otchłań. Jest to kolejna technika, która blokuje wykonywanie pieczęci złapanym w nią przeciwnikom.
ch:2000
Mizu Bunshin no Jutsu
Opis: Tworzy wodne klony o właściwościach identycznych jak klony Kage Bunshin, tyle że wymagają one bliskości wody do powstania. Te klony mają fizyczną postać i mogą używać wszystkich jutsu wykonawcy do rangi C(Kekkei Genkai też), jednak po przyjęciu choćby jednego ciosu znikają i nie mogą zbytnio oddalać się od twórcy(20 m).
ch:500/1
Mizu no Muchi
Opis: Tworzy wytrzymały bicz z wody, który nadaje się do walki, wiązania jeńców jak i ułatwienia sobie ucieczki, czy przyspieszenia podróży.
ch:5000
Suijinheki
Opis: Wypuszczamy z ust dużą ilość wody, która tworzy przed nami grubą ścianę sporej wielkości. Technika bardzo przydatna, gdy nie mamy gdzie uciec przed atakiem.
ch:3.000
Mizu Tensou no Jutsu
Możemy ukryś sie w każdym, nawet najmniejszym zbiorniku wodnym. Do
póki jesteśmy ukryci przeciwnik nas nie widzi ale nie możemy wykonywać jutsu.
ch:400 za turę ukrycia
Suirou no Jutsu
Opis: Zamyka przeciwnika w wodnej pułapce, z której bardzo trudno się uwolnić, może ją rozbić tylko naprawdę bardzo mocna fizycznie technika. Pułapkę musimy cały czas utrzymywać jedną ręką i nie możemy się z nią przemieszczać, przez co technika nie zawsze się sprawdza przeciw wielu przeciwnikom.
ch:2000/500 na turę
Techniki o randze B
Kokuun no Jutsu
Opis: Nietypowa technika należąca do tego żywiołu. Polega ona na sprowadzeniu deszczowych chmur nad wybrany obszar i zesłanie z nich deszczu, który jednak nie jest deszczem z wody, a z łatwopalnego, czarnego płynu. Potem wystarczy np. notką podpalić jedną z kropel, a cały obszar zajmie się ogniem. Technika ma całkiem spore pole rażenia, jednak jest dosyć nieprzewidywalna i wymaga dużej ilości chakry, gdyż nie jest to standardowa kontrola wody.
ch:15.000
Suikoudan no Jutsu
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy duży wodny strumień, który bardzo szybko atakuje wybrany przez nas cel. Technika ma całkiem duży zasięg.
ch:10.000
Suiryuudan no Jutsu
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy szybko poruszającego się, wielkiego wodnego smoka, który ma dwukrotnie większy zasięg, niż technika Suikoudan, jednak wraz z oddalaniem się od źródła powstania jego moc spada
ch:10.000
Suishouha
Opis: Tworzy ogromne wodne tornado wodą wypuszczaną z ust. Tornado ma właściwości podobne jak w jutsu Mizu no Tatsumaki, jednak ma większy zasięg, większe pole rażenia i dłuższy czas trwania, w dodatku można w pewnym stopniu kontrolować kierunek jego ruchu.
Techniki o randze A
Baku Suishouha
Opis: Jedna z najbardziej lubianych technik w środowisku użytkowników Suitonu. Polega na wypuszczeniu z ust ogromnej ilości wody, która zalewa całą okolicę, utrudniając ruch wrogowi, mogąc go zatopić (to przecież ogromne ciśnienie wody !) i umożliwiając wykonanie wielu wodnych technik nie do użycia na suchym terenie. Jutsu zamienia całą okolicę w jedno wielkie jezioro.
ch:20000
Goshoku Zame
[img]http://www.senpuu.net/fotki/tech/Goshok … ton%5D.jpg[/img]
Opis:Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.
ch:5000 za rekina
Daibakufu no Jutsu
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Użytkownik tego Jutsu tworzy z wody ogromną falę, która zalewa przeciwnika przygniatając go masami wody o wadze setek ton. Technika dosłownie miażdży i topi przeciwnika jednocześnie.
ch:10.000
Suiton: Takitsubo no Jutsu
Opis:Yamato używa tej techniki wspólnie z Earth Release: Earth Flow Rampart by stworzyć np.wodospad.
ch:10.000
Techniki o randze S
Mizukuri no Yaiba
Opis: Dzięki tej technice użytkownik może z wody stworzyć praktycznie niezniszczalny miecz, zdolny przebić najtwardszy nawet materiał. Miecz ten posiada wytrzymałość, jakiej nie ma żaden ze znanych nam metali.
ch:20.000
Offline