Forum stworzone przez Pr0 Shinobiego i Densuia
Sennin
Poziom Pierwszy
Posiadacz po uaktywnieniu tego poziomu potrafi kontrolować 2 lalki jedną ręką oraz korzystać z Hiruko służącej za zbroję.
Aktywacja tego poziomu kosztuje 1000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze kosztuje 0 chakry
Poziom Drugi
Po aktywowaniu tego poziomu wyrasta nam strumień linek chakry dzięki czemu możemy kontrolować 100 Lalek Sasoriego.
Aktywacja tego poziomu kosztuje 3.000 chakry
Utrzymywanie strumienia w każdej turze kosztuje 1.000 chakry
Poziom Trzeci
Użytkownik zamienia się w lalkę i wyrasta nam ogon zdolny przebić drewno. Aby zabić należy zniszczyć lub wybrać z ciała serce. Strumieniem z piersi możemy kontrolować wszystkie lalki prócz Sandaime Kazekage.
Aktywacja tego poziomu kosztuje 8.000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze kosztuje 0 chakry
Jutsu Mistrza Marionetek:
Poziom 1
Kugutsu no Jutsu
Opis; Technika konieczna do wykonania w każdej walce, w której chce się użyć jakiejś lalki. Polega na podłączeniu do lalki/lalek nici chakry, za pomocą których będą one kontrolowane.
ch:200
Kugutsu Kawarimi no Jutsu
Zamieniamy się miejscami ze swoją kukłą. Tzn: Jeśli jesteśmy w opałach. Np: Obwiązani przez przeciwnika który ma zadać cios. Na naszym miejscu jest kukła, a my sami jesteś zawinięci w bandaże w których powinna być kukła.
ch:1000
Setsuzoku
Jeśli nici sterujące naszą kukiełką zerwą się, marionetkarz w kilka sekund potrafi je przywrócić. Druga podstawowa technika kuglarzy.
ch:100
Doku Kiri Jigoku
Opis: Z buzi naszej lalki wylatuje duża chmura trucizny paraliżującej(paraliżuje na 3 tury) a zaraz po niej 15 senbonów !
ch:0
Kuro Higi Kiki Ni Hatsu
Opis: Technika defensywna. Wskakujemy do brzucha Kuroair . Może w środku nie jest zbyt wygodnie ale na pewno bezpiecznie gdyż ta lalka potrafi wytrzymać naprawdę silne ataki.
ch:0
Fukumen no Jutsu
Wygląd zewnętrzny marionetki może zmienić się na wzór innych osób. Im lepszy lalkarz tym lepsza kopia osoby Dobra technika do zwiadu.
ch:5.000
Poziom 2
Kikou Junpuu
Tworzymy przed sobą tarczę z Chakry, która jest wypuszczana z dłoni. Tarcza jest bardzo solidna i bardzo trudno jest ją zniszczyć.
ch:5000/500 za turę utrzymania
Kairai Engeki Kuro Higikiki Ippatsu
Opis:Niesłychanie brutalna technika polegająca na zamknięciu przeciwnika wewnątrz kukły. Następnie w otwory kukły wbijane są sztylety, które dosłownie rozpruwają osobę w środku. Śmierć na miejscu.
ch:0
Yubi Tenraku
Technika polega na podłączeniu się do jakiejś części ciała u jakiejś osoby(przeciwnika) i wstrzymanie ruchu danej kończyny. Technika może być nawet nie zauważalna bo wystarczy lekkie poruszenie palcami.
ch:10.000
Jikki Chikamatsu no Shuu
Jutsu z wyższej półki. Polega na tym, że przy całkowicie sprawnych rękach kuglarz może sterować aż 10 kukłami naraz. Jest to możliwe dlatego, bo jeden palec przypada na jedną kukiełkę. Jeśli nie wszystkie palce mamy sprawne możemy sterować mniejszą ich ilością.
ch:2000/10
Hansou: Buki Guujin
Pieczętujemy coś na częściach kukiełek. np: dodatkowe bronie itd.
ch:500
Tworzenie Lalek
Opis: Na poziomie Jounina użytkownik może stworzyć własną lalkę, której będzie mógł używać w walce, jeśli któryś z Kage zatwierdzi kreację marionetki.
Poziom 3
Souen: Hitomi Kokuu
Jedna z bardziej zaawansowanych technik kuglarskich. Nici z chakry możemy podpiąć do żywej osoby i kontrolować jej ruchy. Oczywiście nici można podpiąć do innych rzeczy: mieczy, noży itp. Nawet do cudzych kukiełek. Jedynie ograniczenie to wielkość przedmiotu do jakiego chcemy podpiąć nici.
ch:20.000 za człowieka/10.000 za cudzą kukiełkę/5.000 za rzecz
Hitokugutsu
Opis: Jeśli po wygranej walce mamy wystarczająco dużo chakry możemy zamienić pokonanego przeciwnika w ludzką marionetkę, która będzie potrafiła wykonywać te same techniki, które znała za życia. Lalka posiada nieskończone pokłady chakry.Tworzenie polega na tym że osoba przykłada ręke do martwego ciała i do kawałka drewna(nawet najmniejszego) po czym przez ręcę osoby przepływa chakra ofiary(to co zostało minimum tyciu.
ch:40.000
Sanbon Kyuukai
Aby wykonać technikę, potrzebne są trzy specjalne lalki z kolekcji Chikamatsu. Każda z nich ma w ustach specjalną pieczęć: "Buddyzm", "Prawo" i "Mnich". Dwie lalki ustawiają się obok siebie, a trzecia wskakuje im na ramiona. Tworzą one między sobą coś w rodzaju czarnej dziury, która wciąga przeciwnika/ów bądź ich ataki.
Shishi Heikou
Shishi Heikou to technika używana przez jedną z lalek kolekcji Chikamatsu. Pieczęć powstrzymuje użytkownika przed kontrolą chakry.Przeciwnik nie może używać żadnych Jutsu.
Aka Higi: Hyakki no Souen
Dobrzy kuglarze są w stanie przywołać sto lalek i bardzo dobrym potencjale bojowym. Nici Chakry wychodzą z piersi wykonującego.
Meka no Youhin
Dzięki tej technice wszczepiamy sobie mechaniczne elementy kukiełek w swoje ciało, a końcowym wynikiem my sami możemy być marionetką. By żyć i używać Chakry wystarczy nam tylko serce i mózg, resztę możemy zamienić w kukłę.
Zmianę opisujemy dokładnie w sygnie i dajemy komuś do akceptacji.
Taisha no Youhin
Jedna z najlepszych technik kuglarskich. By wykonać tą technikę trzeba wcześniej zmienić się w kukiełkę. Dzięki tej technice możemy się złożyć z powrotem jeśli ulegliśmy zniszczeniu. Jedynym warunkiem jest by nasze serce i mózg były w całości.
Yuuki Shitai no Dansou
Mocna technika defensywna. Dzięki niej mamy możliwość przenoszenia człowieczych części ciała (mózg, serce i inne które zachowaliśmy po zmianie w kukiełkę) do innego ciała sztucznego - kukły. Plusem jest, że nie potrzeba fizycznego kontaktu z tym ciałem.
ch:20.000/1
Offline