Naruto-Ninja Live

Forum stworzone przez Pr0 Shinobiego i Densuia

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2011-05-11 20:11:10

 Pr0 Shinobi

Sennin

4664284
Skąd: Ostróda
Zarejestrowany: 2011-04-20
Posty: 63
Punktów :   
Kekkei Genkai: EMS,Mokuton
Przeklęta Pieczęć: CS Nieba

Ikazuchishu Chichi no Chakra

Poziom Pierwszy

Przy tym poziomie użytkownik potrafi używać 4 ostrzy na raz, zamiast 2, dzięki czemu o wiele lepiej radzi sobie w walce wręcz. Jest w stanie bez problemu wygrać bezpośredni pojedynek na miecze z przeciwnikiem, który nie jest w tym zaawansowany.

Poziom ten pozwala na wykonywanie techniki Lariat.


Poziom Drugi

Tym razem użytkownik może kontrolować aż 6 katan, co może budzić podziw oraz zdziwienie u osób, które pierwszy raz widzą coś takiego. Umiejętności użytkownika przy tym poziomie są tak duże, że pozwalają mu one na wygraną nawet z zaawansowanymi szermierzami.

Poziom Trzeci

Teraz użytkownik może używać na raz 8 katan, ustawiając się przy tym w dziwacznej pozycji, lecz skutecznej. Podejście do takiego ninja, bez zabezpieczenia i planu jest jak samobójstwo. Do tego użytkownik potrafi wygrać pojedynek na miecze nawet z najsilniejszymi szermierzami. Użytkownik porusza się błyskawicznie oraz jest niezwykle odporny na wszelkie ataki(osłabia silne jutsu, zatrzymuje zwykłe oraz broń).


Poziom Czwarty
Tym razem użytkownik zyskuje nieludzką siłę, jest w stanie rozbić grubą ścianę pojedynczym uderzeniem. tym razem zmiany cielesne są już trwałe, a w ciele stale płynie prąd(Otrzymujemy naturę chakry Raiton).

Dodatek:
Członkowie klanu otrzymują + 15 do siły, 15 do wytrzymałości oraz 10 do szybkości.
Oprócz tego otrzymują oni 8 niezniszczalnych i niezwykle ostrych katan, którymi potrafią walczyć ponad przeciętnie i mogą walczyć na raz jedynie dwoma z nich.



Aura:
Przy poziomie Jounina możemy wybrać aurę, którą możemy aktywować za darmo. Aura poza wyglądem dodaje + 10 do statystyk.




Jutsu:




Poziom 1:


Chakra Gouwan
Dzięki tej technice użytkownik potrafi skoncentrować chakrę w swoich dłoniach, przez co jego ataki są silniejsze.
Chakra: 500



Hachibi wakka no jori
Technika polega na tym, że użytkownik wypełnia swój miecz chakrą, przez co zadawane przez niego obrażenia są o wiele bardziej odczuwalne.
Chakra za wypełnienie miecza: 1000



Kasseika: Chisoku
Aktywacja: Szybkość

Pierwsza z aktywacji, wpływa ona na szybkość działania (skurcz i rozkurcz) wszystkich mięśni w organizmie, wielokrotnie przyśpieszając użytkownika. Z racji na ciągle działającą Chakrę, która posiada efekt stymulujący, nie występuje zwiększone produkowanie kwasu mlekowego, a więc także i zmęczenia mięśni. Dzięki tej technice nie czujemy zmęczenia i dostajemy +15 do szybkości.
Chakra:5.000



Kasseika: Tedome
Aktywacja: Zręczność
     
Drugi trening aktywacji, pozwalający Yotsuki na równoległe stymulowanie szybkości i zręczności, przez wpływanie nie tylko na mięśnie, a także na okalające je nerwy, które szybciej i z większym zdecydowaniem reagują na impulsy wysyłane z centralnego ośrodka myślenia. Dostajemy +15 do zręczności i reakcji.
Chakra:5.000



Kasseika: Riki
Aktywacja: Siła

Kolejny trening, po ukończeniu którego członek klanu Yotsuki posiada możliwość aktywnej stymulacji aż trzech statystyk fizycznych. Wpływ Chakry na mięśnie zdecydowanie powiększa się, wielokrotnie powiększając siłę użytkownika techniki. Jednocześnie nerwy czuciowe ulegają lekkiemu otępieniu, przez co organizm mniej odczuwa zderzenia z elementami pokroju kamieni, metali czy innych twardych materiałów. Dodaje +15 do siły.
Chakra: 5.000



Lariat
Ranga: Jounin
Technika ta sprawia, że użytkownik dobrowolnie ulega swoim emocjom, staje się wściekły, groźny i nieprzewidywalny. Dzięki temu jego siła ataku jak i szybkość diametralnie się zwiększają.
Chakra: 5000
Dodaje 10 do siły i 10 do szybkości.



Poziom 2

Kasseika: Ri
Aktywacja: Zmysły

Ostatni z oficjalnie uczonych treningów Aktywacji, pozwalający członkowi klanu na usunięcie swojego słabego punktu - Zmysłów. Dawkując odpowiednie ilości Chakry na cały układ nerwowy, zmysły Yotsuki wchodzą na zupełnie nowy poziom, wielokrotnie pokonując to, co zwykli śmiertelnicy nazywają "wyczulonymi zmysłami" - trening ten jest jednak bardzo skomplikowany oraz niebezpieczny, przez co jedynie utalentowani członkowie klanu zostają do niego dopuszczeni.
Chakra: 10.000


Tsubusuken
"Miażdżącej Pięści Styl"
Owiany mitami i legendami styl walki klanu Yotsuki, będący symbolem ich kunsztu w sztuce wojny i naturalnych zdolności, związanych z ich limitem krwi. Atakując Tsubusuken, użytkownik gromadzi Chakrę w ramionach, nasycając je od barków aż po koniuszki palców. Z każdym atakiem Chakra z kranćów ręki zostaje wypchnięta z ciała przez tą, która uzupełnia wolne miejsce pozostałe po wykonaniu ciosu. Efektem tego jest przerażajaca siła uderzenia i efekt szoku, jaki otrzymuje nieszczęśnik przyjmujący cios.
Typ Techniki: TaiJutsu//NinJutsu (Tsubusuken, Ofensywna) Pojedyńcza, Bezpośrednia;
Chakra: 0



Tsubusuken, Koukuu no Kamo no Jutsu
"Miażdżącej Pięści Styl, Lotu Głupców Technika"
Ranga: Jounin
Lot Głupców jest jedną z elementarnych technik stylu walki klanu Yotsuki. Podczas jej egzekwowania, wykonujący łapie przeciwnika za ręcę lub nogi (albo ręcę i nogę) po czym podnosi go do góry i z impetem ciska do przodu. Technika najczęściej używana jest przeciwko przeciwnikom którzy korzystają z nóg podczas ataku z racji na łatwość wykonania rzutu po złapania owej kończyny.
Chakra: 0


Tsubusuken, Sawaru Sora no Jutsu
"Miażdżącej Pięści Styl, Dotknięcia Niebios Technika"
Atak ten to nic innego jak hak wymierzony w szczękę lub podbrzusze przeciwnika, mający na celu krótkie wybicie go z równowagi, wystarczające dla każdego profesjonalnego zawodnika do przejęcia inicjatywy. Po dodaniu umiejętności Yotsuki, ów hak zamienił się w miażdżącą szczęki i organy wewnętrzne techniką, podczas której wykonawca (często wykonując ślizg) atakuje spode przeciwnika w wymienione wyżej punkty, wybijając się za pomocą swoich nadludzkich zdolności do góry, posyłając swojego adwersarza wysoko w górę, aż do niebios (bram).
Chakra: 0




Poziom 3


Tsubusuken, Kishiru no Hashi no Jutsu
"Miażdżącej Pięści Styl, Trzeszczącego Mostu Technika"
Jeden z bardziej widowiskowych, akrobatycznych wyczynów wojownika walczącego stylem Tsubusuken to właśnie technika Trzeszczącego Mostu. Nazwa jej wywodzi się z odgłosów jakie dochodzą z ciała przeciwnika po "zakończeniu" roboty Yotsuki. Cios ten polega na złapaniu przeciwnika (w dowolny sposób, im bardziej "nienaturalnie" tym lepiej) po czym błyskawicznym wykonaniu mostu z pozycji stojącej, posyłając swojego wroga na ziemię, powodując pokaźne obrażenia kości, wliczając w to przypadki w których kręgosłup adwersarza poddał się i "pękł".
Chakra: 0



Tsubusuken, Chiheisen Sakasa no Jutsu
"Miażdżącej Pięści Styl, Horyzontalnego Odwrócenia Technika"
Ranga: Jounin
Podstępny atak wojownika klanu Yotsuki, wykonywany zgiętym łokciem. Rzucając się na przeciwnika, użytkownik techniki deklaruje chęć prostego uderzenia łokciem. Podczas gdy adwersarz z wdziękiem i łatwością uchyla się przed atakiem wykonując jedyny słuszny manewr, tzn. nurkując pod wykonawcę techniki który ma odsłonięty brzuch, otrzymuje on potężne uderzenie w kark, powodujące szok i potrafiące niekiedy nawet złamać kręgi utrzymujące połączenie pomiędzy głową a resztą ciała.
Chakra: 0



Yotsuki
Używając tej techniki osoba gromadzi swoją chakrę w torsie oraz przedramionach, sprawiając tym samym, że może przez pewien czas (4 posty) przyjmować na nie silne ataki, nawet Ninjutsu i wyjść z tego bez szwanku.
Chakra:10.000



Tsubusuken, Mukae no Oni no Jutsu
"Miażdżącej Pięści Styl, Braterskiego Powitania Technika"
Jedna z bardziej przerażajacych i najbardziej skomplikowanych technik Yotsuki, ukazująca w pełni ich okrucieństwo i bezwzględność na polu bitwy. Użytkownik techniki dokonuje błyskawicznego natarcia na przeciwnika, łapiąc go za ręcę i przyciągając do siebie po czym łapiąc go w pasie zaciska na nim swoje niedźwiedzie ramiona, uniemożliwiając mu praktycznie ucieczkę i dokonuje aktu "przytulenia" - zgniata go z całą swoją siłą, łamiąc niczym zapałki żebra, kości ramion i mostka, który "ucisza" serce adwersarza.
Ch: 0




Tsubusuken, Konji no Humei no Jutsu
"Miażdżącej Pięści Styl, Pouczenia Ignorantów Technika"
Jedyna czysto obszarowa technika klanu Yotsuki. Po nagromadzeniu pokaźnej ilości Chakry w rękach, członek rodziny uderza swoimi łapskami w ziemię, powodując jej wstrząs i rozpad, wytrącając z równowagi wszystkich znajdujących się w promieniu 15 do 30 metrów od epicentrum.
Chakra: 0




Tsubusuken, Kiei Bakudan no Jutsu
"Miażdżącej Pięści Styl, Energetycznej Bomby Technika"
Ostateczna technika, którą w całej historii przeżyła tylko jedna osoba, której imie i nazwisko pominiemy. Po wykonaniu Nieokiełznanej Radości, Yotsuki z całą możliwą sobie siłą uderza swoim pasażerem o ziemię, miażdżąc jego czaszkę oraz kręgosłup w kilka sekund. Żeby impet był większy, dużo użytkowników tej techniki przenosi Chakrę w nogi, w celu usprawnienia "siadu", który wykonywany jest z chwilą wtłaczania adwersarza w podłoże.
Chakra: 0




Tsubusuken, Saisoku Tabi no Jutsu
"Miażdżącej Pięści Styl, Najszybszej Podróży Technika"
Unikatowa technika Tsubusukena, bazująca na reakcji i szybkości Yotsuki napędzanego przez buzującą się w nim Chakrę i adrealinę, która pozwala mu przełamywać wszelkie znane człowiekowi limity. Nabierając znacznej szybkości, użytkownik "teleportuje się" (pojawia się z niezwykłą szybkością) za plecami przeciwnika i egzekwuje potężne uderzenie całą ręką, posyłając go w równie szybki lot, potrafiący zamienić nieszczęśnika który otrzymał uderzenie w żywy pocisk, przebijający się przez meble, ściany, drzewa czy inne przeszkody terenowe.
Chakra:10.000



Poziom 4


Kasseika: Gaman
Aktywacja: Wytrzymałość
Następny trening, pozwalający za pomocą Chakry wpływać na twardość i "zbitość" mięśni które oferują podczas aktywacji o wiele lepszą obronę, która może równać się z tą, oferowaną przez najtwardsze znane człowiekowi metale. Częstokroć jedynym sposobem na "przebicie się" przez cielesną zbroję jest wykorzystanie innej potężnej techniki Raiton, oraz posiadanie wyjątkowo dobrej Kontroli Chakry, która pozwoli na takie działanie.dodaje +30 wytrzymałości
Chakra: 10.000



Yotsuki Power
Jest to najsilniejsza technika klanowa, użytkownik najpierw ustawia się w pewnej  pozycji, następnie uwalnia duże ilości chakry co sprawia, że jego miecze są nią wypełnione i zadają większe obrażenia niż normalnie, a nawet niż przy technice Hachibi wakka no jori. Do tego wytrzymałość użytkownika również wzrasta, przez co ciężko go pokonać.Wytrzymałość x2




HiJutsu:Yoroi Ran no Kumokou
"Sekretna Technika: Zbroja Wojny Władców Chmur"
Kluczowa technika Yotsuki, czyniąca z nich najskuteczniejsze machiny wojenne Kumo. Kierując swoją naładowaną elektrycznością Chakrę do wewnątrz organizmu, zamiast na zewnątrz (wyzwalając ją tym samym w formie ataku) aktywują za jej pomocą swoje ciało na szereg różnych sposobów, wielokrotnie przełamując limity, nałożone na gatunek ludzki. W raz z aktywowaniem techniki, dookoła członka klanu pojawia się łuna energii, która świeci jasnym, żółto-białym światłym oraz wydaje świszczący, regularny dźwięk. Daje efekt lepszy niż wszystkie ,,aktywacje'' ciała(+20 do statystyk), a także to co dają Lariat oraz pancerz z Raitonu.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.trollekomiksowe.pun.pl www.bitwy-pokemon.pun.pl www.dangerousteam.pun.pl www.warr.pun.pl www.avatar-potenga.pun.pl