Naruto-Ninja Live

Forum stworzone przez Pr0 Shinobiego i Densuia

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2012-03-04 18:07:35

 Pr0 Shinobi

Sennin

4664284
Skąd: Ostróda
Zarejestrowany: 2011-04-20
Posty: 63
Punktów :   
Kekkei Genkai: EMS,Mokuton
Przeklęta Pieczęć: CS Nieba

Umiejętności Wrodzone

Umiejętność Poboczną można wybrać na początku gry,przy zakładaniu postaci.Gdy osiągniesz rangę Jounina możesz wybrać 2 Umiejętność poboczną.Kage może posiadać aż 3 Umiejętności Poboczne.

Kousei - Talent ten polega na szybszym regenerowaniu się pokładów chakry, 5% początkowej chakry na post zostaje zregenerowane.

Kanchiki - Talent ten polega na wyczuwaniu obcych osób na znacznych odległościach. Również potrafimy oszacować ile mniej więcej chakry się do nas zbliża, także w wielu przypadkach rozróżnimy cżłowieka od zwykłych klonów. Potrafimy wyczuwać dalej w zależności od rangi:


SA: 10m
Genin: 50m
Chunin: 100m
TJ: 200m
ANBU/Akatsuki:300m
Jounin: 400m
Kage/Sage 1km



Masutākontorōru - Dzięki tej umiejętności użytkownik lepiej kontroluje swoją chakrę co zezwala na mniejszy jej pobór podczas wykonywania technik(pobierają nam one 3/4 tego co powinny normalnie)


Kyouko - Ta umiejętność pozwala na to, że shinobi potrafi wytrzymać ból o większych natężeniach. Np. umie dobrze walczyć, kiedy ma wbite od groma shurikenów w plecy.

Dengen - Umiejętność odpowiadająca za zwiększoną siłę. Jej użytkownik posiada znaczną przewagę siłową nad zwykłymi shinobi. Posiadacz miecza, może wbić głębiej miecz w swoją ofiarę (udane ataki taijutsu i mieczem zabierają więcej, niż w normalnym przypadku).

Seido - Większy refleks niz u innych shinobi. Łatwiejsze unikanie ciosów, pułapek.

Biggu Chakra - większa chakra niż u reszty osób . Posiadacz Biggu Chakra ma podstawowy poziom chakry na poziomie 120%

Katsuryoku - Specjalizacja powoduje, że użytkownik porusza się szybciej niż przeciętny człowiek co daje łatwiejsze uniki a techniki Taijutsu są o wiele skuteczniejsze.Udane ataki Taijutsu zadają większe obrażenia przeciwniki.


Koreishi'ru -  Jest to umiejętność wykonywania jutsu z mniejszą ilością pieczęci lub w ogóle bez nich. To, czy jakiekolwiek są potrzebne zależy od długości sekwencji. Jeśli "seria" to dwie lub mniej pieczęci(Jutsu do rangi C), można ich nie wykonywać.


Tore'eraa - specjalizacja dla tropiących ninja. Shinobi, dzięki zostawionym śladom stóp czy walki, jest w stanie określić ilu ludzi się ze sobą starło. Potrafi on również skrzętnie maskować swoją obecność na danym obszarze.


Kuikkushīru - Shinobi  składa pieczęcie tak szybko, że są one niemożliwe do odczytania przez zwykłego człowieka. Tylko sharingan za nim nadąża, ale on też ma swoje granice. Na randze Sannin/Kage i on nie umie odczytać ruchów dłoni.

Jooshiki - dzięki niej nasza umiejętność percepcji wzrasta do granic możliwości. Nasz słuch, wzrok, węch - wszystko na najwyższym poziomie. Jesteśmy w stanie walczyć w ciemnościach, a nawet usłyszeć wroga
poruszającego się za pomocą żywiołów lub innych technik


Shimasu - shinobi dzięki wielu treningom oraz pracą nad bystrością umysłu jest w stanie odnaleźć najmniejszą lukę w obronie przeciwnika i dzięki temu, wyprowadzić celny atak w odpowiednim momencie. (misjo-dawcy pomagają lub sędzia)

Heresu - shinobi posiada niewiarygodnie silną psychikę. Strasznie trudno na nią oddziaływać, co znacznie utrudnia przesłuchanie czy nawet ogranicza doznania podczas wrogiego genjutsu.

Katate - składanie pieczęci jedną ręką. Ciut wolniej niż dwoma, ale mamy drugą rękę wolną.

Genjutsu no sukiru - Talent ten oznacza, że większość treningu spędziliśmy na udoskonalaniu swoich technik Genjutsu. Trudniej jest wydostać się przeciwnikowi z ataku użytkownika. Przeciwnik musi zużyć więcej chakry do techniki "Kai" Aby się wyrwać z ataku. Ponadto Genjutsu jest trudniejsze do wykrycia. (Obowiązkowe Gen/***)

Masutāsōdo - Mistrz miecza. Przeciwnikowi wydaje się, że ty i miecz jesteście "jednością"

Hae - "Zwinny jak muszka" - Shinobi'ego ciężej trafić, jego uniki (Styl Bougyo czy odskoki) są idealne i płynne. Jeśli chcesz być pewien, że trafisz tą osobę, musisz użyć obszarowego jutsu.

Konpasu - Talent polegający na wysotrzeniu zmysłów i lepszej postrzeganiu otoczenia.
Zasięg idelanego słuchu: (słyszymy najmniejszy szmer, rozmowy, dźwięki, jesteśmy zdolni do sprawnej lokacji przeciwnika)
SA: 5m
Genin: 15m
Chunin: 25m
TJ: 40m
Jounin: 70m
Kage/Sage 100m

Dokujutsu (sztuka trucizny) - Osoba posiadająca ten talent potrafi tworzyć różnego rodzaju trucizny, wie także, jakie składniki, potrafią niwelować trujące zioła, jad i substancje. Umiejętność wymagana do tworzenia trucizn bardziej zaawansowanych i zaawansowanych, jak i do odtrutek o najwyższej randze.

Kyudo (Droga łuku) - Shinobi kształcąc się wiele lat w walce dystansowej za pomocą łuku wykształcił w sobie / rozwinął swój "zmysł łuczniczy" do granic możliwości. Shinobi poprzez praktykę potrafi analizować bezbłędnie ruchy przeciwnika, warunki atmosferyczne czy też możliwe uniki opponenta tak by jego strzelanie stało się praktycznie bezbłędne. Dodatkowo użytkownik nie traci czasu na celowanie w wyznaczony pkt tylko bez wahania oddaje celny strzał.
Tylko dla osób, które co najmniej przez cały staż chuunina posługiwały się łukiem.
Jeżeli TJ'ot z UN Hae spodziewa się ataku strzał jest niecelny.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kajagoogoo.pun.pl www.devilforum.pun.pl www.rpkolonia.pun.pl www.wfc.pun.pl www.setuning.pun.pl